felinna nadea ed fattah

felinna nadea ed fattah
Insan yg malu dengan diri sendiri dan berusaha utk menjadi yg lebih baik lagi..memilih utk berada lebih dekat dengan ALLAH,Meminjam seketika kesenangan dunia dan berimpian utk berkongsi bersama semua...

Monday 29 April 2013

oh dah bersawang haha :

Assalammualaikum semua..

alhamdulillah saya pengguna setia produk felinna :) eheem2..


xtahu sy nak cakap ni kategori bersawang atau sudah menjadi kematu blog yg dibiarkan sepi sekian lama.. Alhamdulillah fel masih ada di sini and elok2 shj :)

uolls yg mengikuti my story and tahu mengenai produk2 baru yg fel keluarkan terima kasih uolss! ala2 nak tulih panjang berjela sebab banyak yg fel xcerita tapi fel yakin uolls banyak mengikuti my story di

company page: 
http://www.facebook.com/pages/Felinna-Beauty-official/306153152823604


oh website we olls:
http://www.raffelinnagroup.com/

ehh..eyh..terlajak promote. maap yer sebenarnya bukan nk promote cuma nk bagitahu uolls kalau xjumpa fel here mayb boleh ke page2 tersebut.. 

ok mulakan cerita perlahan2 setakat hari ini fel meniti saat2 yg sangat xpernah dibayangkan walaupun mmg impian ke arah itu tetapi Allah turunkan rezeki dan membuka peluang sepantas ini hingga membuatkan fel rasa fel adalah manusia yg sangat bertuah. TERIMA KASIH ALLAH :) 

Uolls mungkin tertanya kemana fel menghilang kan ?? ok di sini mari fel kongsikan sedikit cerita2 sepanjang ketiadaan entry di blog ini :)









dan syukur kami semua termasuk si kecik untuk sentiasa tersenyum sehingga hari ini selepas melepasi titik titik hitam serta dugaan yg besar dari ALLAH.. YERR ANAK SAYA SUDAH BESAR! hhee cepat masa berlalu dan lagi beberapa hari dia akn menginjak ke usia 1 tahun <3 sebagai ibu n bapa kami sangat tidak sabar menunggu hari nya tiba..

dan suami masih seperti 2 tahun lepas,, penyayang,tolerate,ringan tulang dan memimpin fel dengan bagus. semua ini anugerah yg xterhingga dan ujian2 tetap ada tetapi kami hadapi dengan tenang.. <3 

begitu lah hidup jangan kita melihat kepada keseronokkan semata.. marilah kita lihat akan kesedihan dan keburukkan yg mungkin akan membawea kita kepada kejayaan. saya tidak menyuruh anda menjadikan sy idola tetapi mungkin anda boleh belajar dan mengtahui hidup tidak selalu indah melalui kisah hidup yg fel paparkan..

anda dan saya manusia biasa kita melalui ujian,dugaan dan jerit perih yg sama cuma berbeza cara,tempat dan masanya.. ingat! tiada yg sempurna tanpa kesilapan maka jangan difikirkan hal silam tp balik kdan hiduplah utk masa depan.. 

salam semua :)

1 comment:

  1. i suka baca kisah2 dari u susah sampy u senang... hope me n husband boleh jadi setabah u & ur husband too...

    ReplyDelete

jom coret-coret da comment here :