felinna nadea ed fattah

felinna nadea ed fattah
Insan yg malu dengan diri sendiri dan berusaha utk menjadi yg lebih baik lagi..memilih utk berada lebih dekat dengan ALLAH,Meminjam seketika kesenangan dunia dan berimpian utk berkongsi bersama semua...

Thursday, 16 June 2011

hijrah yg mmberi pngajaran....

kdg2 xperlu melenting apabila dikritik n dtimpa ujian.. tp positifkan minda n terima..mngkin kita ada mmbuat kesalahan n sgeralah mngubahnya.... :) <3

salam all.. mungkin ini entri yg agak lmbt slpas sblumnya...maaf sy kurang sihat n mncuba membusykan dri utk melupakan byk yg terbeban... sy mmpelajari sesuatu d saat2 genting ditimpa sakit.. ditimpa masalah,tohmahan,kritikan n ujian,ketabahan mngajar n mencabar saya yg kesalahan bukan dr alam smesta tp mngkin dri sy sndri... maka ubah apa yg xkna.. mngkin akan ada byk lagi pertikaian atau kritikan slpas entri ini.. .. sy sedia mndengar... coret apa yg anda mhu.. sebaik mngkin sy akn ubah perlahan-lahan melalui niat yg benar bukan paksaan...

sukar mnjadi felinna nadea ini sbnaranya.. sy sedar xperlu sy masuk ke dunia ni jika xmmpu mnerima teguran.. hnya hati mngetahui apa tersirat hya dri mngambarkan yg tersurat... jadiii.. biarr apa kata di luar sana... janji sy pada yg ESA bukan manusia..


Doa anda byk mmbantu.. sgt terharu.. sgt terharu.. thnks all....
maaf kpd yg tersa atau pernah terluka... amin

12 comments:

  1. keep it up!!u chomeell sgt..

    Robbanaa Laa Tuzigh Quluubanaa Ba’da Idz Hadaitanaa Wa Hab Lanaa Min Ladunka Rohmatan, Innaka Antal Wahhaab
    Artinya :
    “Ya Rabb kami, janganlah Engkau jadikan kami condong kepada kesesatan sesudah Engkau beri petunjuk kepada kami dan karuniakanlah kepada kami rahmat dari sisi-Mu, karena sesungguhnya Engkau Mahapemberi.” (QS.Ali ‘Imran:8)

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah..kak nad dh pkai tudung ek..makin cantekk.. :)

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah. semoga hijrah ni benar2 ikhlas dari hati kerana ALLAH dan bukan atas sebab lain. suka saya igtkan supaya felinna tutup/buang aje gambar2 lama yg seksi meksi tu dari tatapan ramai di internet, hijrah anda akan lebih bermakna, insya-Allah. amin.

    ReplyDelete
  4. kak nad, apa kata ubah objektif felinna modelling from the usual sexy modelling thing to a muslimah type? lebih afdhal kan? :)

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum.. Saya adik Rafie Ramli. :) Senang rasanya melihat kak Fellina bertudung.. saya setuju dengan kedua-dua anonymous.. :D

    ReplyDelete
  6. im glad u ok now,alhamdulillah:)
    go out there and catch your dream felinna;)

    ReplyDelete
  7. salam all thnks to all da great wishes plus copliment.. will proe tat this is not a propa or what..all from Allah... may all my wishes come true..

    adik nisa( rafie sis): thnks hunny akak try slow2 ubah apa yg kurang n tegur la eh kalo ada salah .. :)

    ReplyDelete
  8. cantik cute =)

    ReplyDelete
  9. okayyy , kak nadea . alhamdulillah kak nadea dah pakai tudung . bukan apa , kalau rmbut ditutup kenapa bukan body kita ditutup dengan elok jugak ? pakai tudung tetapi pakaian menonjolkan body kita , sma sahaja . pakailah pakaian yang tdak mnampakkan kita punya body . itu yg sebaiknya . for me , adaa jugak betul kata orgg yg keji kak nadea tuu , tapi dya over sngt dan salah dari segi untuk menegur . kak nadea , Allah memberi dugaan kat kak nadea dengan memberi kak nadea rupa yang cantik .. Allah menguji kak nadea dengan melihat bagaimana kak nadea menggunakan kecantikan yang diberi .tidak dpat dinafikan . memang kak nadea cantik . gurl kalau nmpk kak nadea pun tak berkelip matanya ,tambah lagy laaa lelaky kan ? kak naddea buat lah apa yang patut , yang kak nadea rasa betul . p/s : jngn memakai tudung hanya untuk berhias , tetapi , ikhlaskan diri dengan niat memakai tudung untuk menutup aurat . kepada anonymous yang keji kak nadea tuu , maaf jika terkasar bahasa ,kepada kak nadea juga .salam . :)

    ReplyDelete
  10. salam... sy rasa seeloknya felinna perlu modelling ke arah fesyen muslimah...
    1) sebab fesyen muslimah lebih diminati ramai.. 2) kita mampu bdakwah dan mengajak org lain menjaga aurat..
    3) rezeki kita lebih murah sbb kita menjaga batasan perniagaan kita..
    4) rasanya diri kita sbg pengasas lebih dihormati kerana memberi impak yg baik pd masyarakat...
    Ya, mmg kita org melayu, dan beragama islam... jadi tunjukkan yang kita islam... contoh yg boleh kita lihat dgn berlambaknya org mulaterbitkan tudung sendiri.. dan sambutan yang diberikan cukup mbanggakan...
    this my opinion... pernigaan + bdakwah... itu yg tebaik...

    ReplyDelete
  11. Kenapa byk meroyan bg komen atau nasihat xrelevan? Dia kan dh merendah diri mohon maaf yg semua tulis komen benda xde kene mengene kenapa lg?

    ReplyDelete
  12. Assalamu alaikum wr wb,,senang sekali saya bisa menulis dan berbagi kepada teman2 melalui room ini, sebelumnya dulu saya adalah seorang Pengusaha Butik yg Sukses, kini saya gulung tikar akibat di tipu teman sendiri, ditengah tagihan utang yg menumpuk, Suami pun meninggalkan saya, dan ditengah himpitan ekonomi seperti ini, saya coba buka internet untuk cari lowongan kerja, dan secara tdk sengaja sy liat situs pesugihan AKI SYEH MAULANA, awalnya saya ragu, tapi setelah saya lihat pembuktian video AKI ZYEH MAULANA Di Website/situnya Saya pun langsug hubungi beliau dan Semua petunjuk AKI saya ikuti dan hanya 3 hari, Alhamdulilah benar terbukti dan 2Miliar yang saya minta benar benar ada di tangan saya, semua utang saya lunas dan sisanya buat modal usaha, kata kata beliau yang selalu sy ingat setiap manusia bisa menjadi kaya, hanya saja terkadang mereka tidak tahu atau salah jalan. Banyak orang menganggap bahwa miskin dan kaya merupakan bagian dari takdir Tuhan. Takdir macam apa? Tuhan tidak akan memberikan takdir yang buruk terhadap kita, semua cobaan yang Tuhan berikan merupakan pembuktian seberapa kuat Anda bertahan di dalamnya. Tuhan tidak akan merubah nasib Anda jika Anda tidak berusaha untuk merubahnya. Dan satu hal yang perlu Anda ingat, “Jika Anda terlahir miskin itu bukan salah siapapun, namun jika Anda mati miskin itu merupakan salah Anda, saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui Ritual Penarikan Dana Hibah/Pesugihan Putih AKI ZYEH MAULANA saya Bisa sukses. Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, AKI ZYEH MAULANA Banyak Dikenal Oleh Kalangan Pejabat, Pengusaha Dan Artis Ternama Karna Beliau adalah guru spiritual terkenal di indonesia,jika anda ingin seperti saya silahkan Lihat No Tlp Aki Di website/internet »»>INFO KLIK DISINI<«« Wassalam






    RITUAL DUNIA GHAIB

    RITUAL TEMBUS TOGEL/LOTREY

    BUAYER MUSTIKA

    PAKAR MUSTIKA

    ReplyDelete

jom coret-coret da comment here :