felinna nadea ed fattah

felinna nadea ed fattah
Insan yg malu dengan diri sendiri dan berusaha utk menjadi yg lebih baik lagi..memilih utk berada lebih dekat dengan ALLAH,Meminjam seketika kesenangan dunia dan berimpian utk berkongsi bersama semua...

Sunday, 22 May 2011

sedar x sedar...

cepat masa berlalu sebenarnya.. semalam sy rasa sy masih d kl mncari topeng utk prom night tp hari ni da 2 hari berlangsung majlis tu..
terlupa pada jam waktu n tarikh kdg2 mmbuat sy terpaksa mngakui yg sy mmg gila kerja.. sighh.. buka inbox ade org tya bila nk update blog.. yah pelikk bru tringat yg dekat smggu lbih xupdate, ya mmg busy sgt... haishh bila ada masa nk tdo sj
ok2 request utk preview malam prom terpksa di simpan buat seketika... :) gambar msih blum diupload d fb maka d sini xbole upload..

ok..ok... balik kpd cerita..
sebenarnya hdup ni mmg sngkat.. kita mlangkah kdg2 kita xsedar... jika kita menoleh ke belakang bermkna kita mkin mnghampiri masa silam bkn masa depan.. 

Alhamdulillah slps masa sialm mngajar sy keperitan sy terus melangkah...sedikit demi sedikit sinar sy nmpk kt depan walau xsecerah langit siang namun sy masih mmpu tersenyum dgn haraapn apa yg pernah musnah d zaman kanak2 mahu remaja akn dikembalikan smula sekarang... 

xperla mngkin sy berbeza... kekuatan juga perlu lbih.. krn dulu sy mgkin da terlalu dimanja.. ya.. sedar xsedar sy telah dewasa... dan mnjadi lbih amtang dari zaman muda...syukur bukan kerana dunia ttp syukur krn jiwa sy bahagia slepas lama mnderita yg hnya sy saja tahu menafsirnya...

ingat! hdup ini roda.. jalan n biarkan segala masalah berputar.. renung n telan sakit yg ada krn kita adalah mnusia xkan kemana tnpa sakit d jiwa..
 
kuat bkn dr fizikal.. tapi minda.. 
kental bkn d mulut tp hati...
keredhaan bkn d mata tp hati... 

sy menilai khdupan dr sudut manusia biasa juga maka sy terima sgla kekurangan sy di dunia... sy sedar mereka yg nmpak smpurna itu juga sbnarnya tidak smpurna krn itu kan mmg lumrah manusia? TIAADA YG SEMPURNA..maka sy perlahan meniti lagi hari2 bersulam bahagia derita dgn harapan sedar xsedar sy dah berjaya mencipta n mndapat apa yg diidam selama ini..


doa anda adalah kekuatan...kehidupan abadi mngkin di sana.. tp di sini.. cari lah khdupan sejati yg mmpu mnjadi titi utk mnyeberangi jerit perih hidup.. amin

2 comments:

  1. be strong... =)
    xsbar nk tnggu tgok gmbr prom nyte...
    mst chantek2... =)

    ReplyDelete
  2. Assalamu alaikum wr wb,,senang sekali saya bisa menulis dan berbagi kepada teman2 melalui room ini, sebelumnya dulu saya adalah seorang Pengusaha Butik yg Sukses, kini saya gulung tikar akibat di tipu teman sendiri, ditengah tagihan utang yg menumpuk, Suami pun meninggalkan saya, dan ditengah himpitan ekonomi seperti ini, saya coba buka internet untuk cari lowongan kerja, dan secara tdk sengaja sy liat situs pesugihan AKI SYEH MAULANA, awalnya saya ragu, tapi setelah saya lihat pembuktian video AKI ZYEH MAULANA Di Website/situnya Saya pun langsug hubungi beliau dan Semua petunjuk AKI saya ikuti dan hanya 3 hari, Alhamdulilah benar terbukti dan 2Miliar yang saya minta benar benar ada di tangan saya, semua utang saya lunas dan sisanya buat modal usaha, kata kata beliau yang selalu sy ingat setiap manusia bisa menjadi kaya, hanya saja terkadang mereka tidak tahu atau salah jalan. Banyak orang menganggap bahwa miskin dan kaya merupakan bagian dari takdir Tuhan. Takdir macam apa? Tuhan tidak akan memberikan takdir yang buruk terhadap kita, semua cobaan yang Tuhan berikan merupakan pembuktian seberapa kuat Anda bertahan di dalamnya. Tuhan tidak akan merubah nasib Anda jika Anda tidak berusaha untuk merubahnya. Dan satu hal yang perlu Anda ingat, “Jika Anda terlahir miskin itu bukan salah siapapun, namun jika Anda mati miskin itu merupakan salah Anda, saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui Ritual Penarikan Dana Hibah/Pesugihan Putih AKI ZYEH MAULANA saya Bisa sukses. Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, AKI ZYEH MAULANA Banyak Dikenal Oleh Kalangan Pejabat, Pengusaha Dan Artis Ternama Karna Beliau adalah guru spiritual terkenal di indonesia,jika anda ingin seperti saya silahkan Lihat No Tlp Aki Di website/internet »»>INFO KLIK DISINI<«« Wassalam






    RITUAL DUNIA GHAIB

    RITUAL TEMBUS TOGEL/LOTREY

    BUAYER MUSTIKA

    PAKAR MUSTIKA

    ReplyDelete

jom coret-coret da comment here :