felinna nadea ed fattah

felinna nadea ed fattah
Insan yg malu dengan diri sendiri dan berusaha utk menjadi yg lebih baik lagi..memilih utk berada lebih dekat dengan ALLAH,Meminjam seketika kesenangan dunia dan berimpian utk berkongsi bersama semua...

Saturday, 19 February 2011

ini perlu baca! perangsang minda dr saya!


jgn berumah di tepi pantai kalo takut dilambung ombak kata org tua-tua..
ramai kan mngeluh kalo dugaan dtg bertimpa-timpa.. lihat sini, anda lebih menderita atau org yg sedang menunggu hari kematiannya lebih tersiksa?
ingat kdg2 hidup ini mcm roda.(memang roda ok) sy yakin kita bijak menafsir masa..renung apa yg terjadi kpd kita hr ini prnah kita buat dkt org lain kah?
sy nk bercakap mngenai 1hal ni.. ya,sy suka membaca.. itu perangsang minda yg hebat!
kdg manusia alpa... mereka lupa segala kekayaan yg ada bole ditarik bila2 masa.
saya setuju.. mcmna bole dikira harta itu ditarik kalo bulan2 gaji yg anda dpt adalah sama sahaja? tp cuba ingat balik kenapa tiba2.. tombol pintu rosak,tangki air pecah,battery telefon patah? huh? bkn kah itu menolak gaji anda secara tidak sengaja.. hihiiii
pkir di luar kotak.. bila org bising2 kenapa lah hrga minyak naik.. sy gelak ajalah.. means bagus,rakyat malaysia semua dah ada kereta.. sbb tu semua marah.. :)
betul ka apa sy kata.. pikir luar kotak itu kdg2 membuat sy sntiasa tersenyum shj walau pernah jatuh ditimpa tangga berkali-kali....

4 comments:

  1. Bermadah2 tapi indah bahasa yang diguna, perangsang yang terbaik dear... Keep it up lalink, proud with u... :)

    ReplyDelete
  2. Apokalips...
    Ada masanya aku suka berteman, ada masanya aku suka bersendiri...
    Ada masanya aku suka, apa yang kau suka...
    Hidup dan nasib.. Roller Coaster... ;)

    ReplyDelete
  3. Assalamu alaikum wr wb,,senang sekali saya bisa menulis dan berbagi kepada teman2 melalui room ini, sebelumnya dulu saya adalah seorang Pengusaha Butik yg Sukses, kini saya gulung tikar akibat di tipu teman sendiri, ditengah tagihan utang yg menumpuk, Suami pun meninggalkan saya, dan ditengah himpitan ekonomi seperti ini, saya coba buka internet untuk cari lowongan kerja, dan secara tdk sengaja sy liat situs pesugihan AKI SYEH MAULANA, awalnya saya ragu, tapi setelah saya lihat pembuktian video AKI ZYEH MAULANA Di Website/situnya Saya pun langsug hubungi beliau dan Semua petunjuk AKI saya ikuti dan hanya 3 hari, Alhamdulilah benar terbukti dan 2Miliar yang saya minta benar benar ada di tangan saya, semua utang saya lunas dan sisanya buat modal usaha, kata kata beliau yang selalu sy ingat setiap manusia bisa menjadi kaya, hanya saja terkadang mereka tidak tahu atau salah jalan. Banyak orang menganggap bahwa miskin dan kaya merupakan bagian dari takdir Tuhan. Takdir macam apa? Tuhan tidak akan memberikan takdir yang buruk terhadap kita, semua cobaan yang Tuhan berikan merupakan pembuktian seberapa kuat Anda bertahan di dalamnya. Tuhan tidak akan merubah nasib Anda jika Anda tidak berusaha untuk merubahnya. Dan satu hal yang perlu Anda ingat, “Jika Anda terlahir miskin itu bukan salah siapapun, namun jika Anda mati miskin itu merupakan salah Anda, saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui Ritual Penarikan Dana Hibah/Pesugihan Putih AKI ZYEH MAULANA saya Bisa sukses. Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, AKI ZYEH MAULANA Banyak Dikenal Oleh Kalangan Pejabat, Pengusaha Dan Artis Ternama Karna Beliau adalah guru spiritual terkenal di indonesia,jika anda ingin seperti saya silahkan Lihat No Tlp Aki Di website/internet »»>INFO KLIK DISINI<«« Wassalam






    RITUAL DUNIA GHAIB

    RITUAL TEMBUS TOGEL/LOTREY

    BUAYER MUSTIKA

    PAKAR MUSTIKA

    ReplyDelete

jom coret-coret da comment here :