felinna nadea ed fattah

felinna nadea ed fattah
Insan yg malu dengan diri sendiri dan berusaha utk menjadi yg lebih baik lagi..memilih utk berada lebih dekat dengan ALLAH,Meminjam seketika kesenangan dunia dan berimpian utk berkongsi bersama semua...

Monday, 21 February 2011

im not pretty...sighh..


Beauty is painful…ouh izzit? hmmmm nope please.. dont!!!
Beauty is not what you think of yourself, but what others think of you…
hey dear ladies.. anda tahu sy sgt xyakin dgn diri sy... sy buruk sy pendek sy gemuk.. (ayat hari2 utk rasa puas hati) tp kan selalu la tya dri sndri mahu buat apa lagi kalau itu yg diberi Ilahi? cukup.. nti nak dikebumi kena jd diri sndri juga kan?
 im here not to beletiaq but help my sista out there to b confident with themself.:
  dear all my sista:
 Every single person on this earth is beautiful u know??Dont let anyone tell you different.psst2, they jeles lah tu.. ahaks!.. look.. il do makeup not botox nor injection.. hey mahu blaja makeup ok lorr saya ada buat class.. hahahha(marketing2) xpyh bazir duit cucuk sana cucuk sini..
Confidence is what makes a girl beautiful ok! ouh teringat this lady yg slalu lepak kt oldtown sambil pakai lipstick n tngkap gmbar sndri.. also dr rozmey yg rambutnya buat sy benci tapi!! mereka bijak.. kerana kita mngingati mereka ok? walaupun mgkin kita kurang suka,tp apa mreka kisah itu dri mereka.. masa susah kita kah yg nk mmberi sedekah? no aite?
so y nk down kan urself dgn ckap org! look! u cantik u lawa u jelita.... with ur own way! trust me.. hati itu bawa ke mata.. dari mata turun ke hati semula...
org akn nmpak if anda ikhlas n jujur.. jgn risau muka ada jerawat,badan naik berkilo-kilo.. anda tetap anda.
Don’t be fooled by outside beauty. The real beauty is on the inside...Feel the way you want to be seen.. wear you’re confidence. then u will b pretty!
i think attitude, knowledge and skills are the best foundation of real beauty....hhhhhmmm...what is beauty if the brain is empty? erkkk.. hehe
moral of da story: 
Don’t read beauty magazines they will only make you feel ugly..ahaksss!

5 comments:

  1. sis sangat cantik...xdapat dinafikan..

    ReplyDelete
  2. miss felinna nadea. i adore u <3 u sangat cool .

    ReplyDelete
  3. Assalamu alaikum wr wb,,senang sekali saya bisa menulis dan berbagi kepada teman2 melalui room ini, sebelumnya dulu saya adalah seorang Pengusaha Butik yg Sukses, kini saya gulung tikar akibat di tipu teman sendiri, ditengah tagihan utang yg menumpuk, Suami pun meninggalkan saya, dan ditengah himpitan ekonomi seperti ini, saya coba buka internet untuk cari lowongan kerja, dan secara tdk sengaja sy liat situs pesugihan AKI SYEH MAULANA, awalnya saya ragu, tapi setelah saya lihat pembuktian video AKI ZYEH MAULANA Di Website/situnya Saya pun langsug hubungi beliau dan Semua petunjuk AKI saya ikuti dan hanya 3 hari, Alhamdulilah benar terbukti dan 2Miliar yang saya minta benar benar ada di tangan saya, semua utang saya lunas dan sisanya buat modal usaha, kata kata beliau yang selalu sy ingat setiap manusia bisa menjadi kaya, hanya saja terkadang mereka tidak tahu atau salah jalan. Banyak orang menganggap bahwa miskin dan kaya merupakan bagian dari takdir Tuhan. Takdir macam apa? Tuhan tidak akan memberikan takdir yang buruk terhadap kita, semua cobaan yang Tuhan berikan merupakan pembuktian seberapa kuat Anda bertahan di dalamnya. Tuhan tidak akan merubah nasib Anda jika Anda tidak berusaha untuk merubahnya. Dan satu hal yang perlu Anda ingat, “Jika Anda terlahir miskin itu bukan salah siapapun, namun jika Anda mati miskin itu merupakan salah Anda, saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui Ritual Penarikan Dana Hibah/Pesugihan Putih AKI ZYEH MAULANA saya Bisa sukses. Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, AKI ZYEH MAULANA Banyak Dikenal Oleh Kalangan Pejabat, Pengusaha Dan Artis Ternama Karna Beliau adalah guru spiritual terkenal di indonesia,jika anda ingin seperti saya silahkan Lihat No Tlp Aki Di website/internet »»>INFO KLIK DISINI<«« Wassalam






    RITUAL DUNIA GHAIB

    RITUAL TEMBUS TOGEL/LOTREY

    BUAYER MUSTIKA

    PAKAR MUSTIKA

    ReplyDelete

jom coret-coret da comment here :