felinna nadea ed fattah

felinna nadea ed fattah
Insan yg malu dengan diri sendiri dan berusaha utk menjadi yg lebih baik lagi..memilih utk berada lebih dekat dengan ALLAH,Meminjam seketika kesenangan dunia dan berimpian utk berkongsi bersama semua...

Thursday, 16 April 2015

Wanita ni memang PELUPA!

"fel i taktau i buat silap kat mana,i baca quran hari2,i solat sunat tiap waktu,yg wajib mmg i buat lah kan semuanya.. Tapi i tetap tak berjaya!"
Kisah pn Angelina Jolee bukan nama sebenar

Maka fel pon dgn rakusnya melihat si dia , atas bawah,atas bawah.. Alamak! Kaki tu nanpak.. Seluar tu ketat! Tudung awak singkat... Alamak alamak! Mesti dia lupa yg aurat tu pon wajib.. Macamna Allah nak bagi dia kejayaan sedangkan nak tutup kaki yg senang itu pon x mampu dia buat?

Maafkan wanita ..kami mmg pelupa... Kami lupa yg setiap inci tubuh kami diambil kira..

Ada juga fel jumpa, pakai nya tudung labuh tutup hingga ke pinggang tapi baju nya ketat bulu mata pelesu nya lebat! Allah, dia terlupa! Bulu mata n baju ketat itu HARAM! Ya wanita cepat lupa...

Kisah ini sama macam kisah fel dahulu kala,fesyen,modernisasi dan persekitaran buat fel rasa syg nak pakai cam makcik2 atau wanita baik2, hekeleh. Tak kuala lumpur ah wey pakai baju cenggini2 ataupun bimbang  satg org akan cop tak stailista pon kata pengasas produk! Mestilah vavavoom.

So fel sempat la jugak vavavoomm masa awal2 jadi pengasas produk, kekonon baru nampak sesuai ngan status. Allah.. Fel lupa...vavavoom itulah yg akan mengheret kaki fel ke neraka.. Ya wanita mmg cepat lupa..

Fel lupa itu juga aurat fel, wajah fel,perhiasan fel,diri fel.. TABBARUJ! Ya Aku bertabaruj...disebabkan takut bertabaruj dan juga takutkan seksaan wanita yg bertabaruj ini kakfel mula berpurdah....kakfel mmg belum mampu menutupi keseluruhannya tapi mencuba...susah sebanarnya kita wanita, kita suka kecantikan, kita sgt2 suka kelihatan sempurna, tapi kita selalu lupa kita lupa yg semua yg kita buat di dunia akan  jd asbab utk kita syurga atau neraka....

Mmg seronok dipuji di dunia, enko cantik la fel! Engko lawa sgt2 fel! Enko cam retis la fel, balik malam sebelum tidoq mesti masih boleh senyum sampai gigi sbb org puji, keluar rumah plak rasa bangga diri sbb berasa diri santek! Allah... Dh RIAK! Berdosa.....

Maka sbb itu fel cakap kita perempuan selalu TERLUPA.. Terlupa yg kita hiasan dunia, tapi bukan utk dipertontonkan.....

Siapa sini tak tahu apa itu tabaruj?

Alhamdulillah
Felinna nadea ed fattah
Pengasas felinna beauty
Pengasas hijrahbyfelinna
Pengasas raffelwholesale
Pengarah Raffelinna sdn bhd
Pengarah  Raffelinna marketing sdn bhd.

5 comments:

  1. assalammualaikum..welcome back!!!
    yeay :)

    ReplyDelete
  2. Sy pun selalu lupa....Dan telah pun tinggalkn dunia pekerjaan sy demi Utk dekatkn diri pd-Nya

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum :)
    Apa tu tabaruj kak fel? mohon pencerahan . hehe

    saya pon baru merangkak nak ke arah yg lebih baik. entry lama yg tak bertudung pon dah buang. saya suka stalk ig kak fel. you adore me. semoga Allah sentiasa merahmati kak fel sekeluarga.

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum kak saya norhafiza..doakan saya jgak..

    ReplyDelete
  5. Assalamu alaikum wr wb,,senang sekali saya bisa menulis dan berbagi kepada teman2 melalui room ini, sebelumnya dulu saya adalah seorang Pengusaha Butik yg Sukses, kini saya gulung tikar akibat di tipu teman sendiri, ditengah tagihan utang yg menumpuk, Suami pun meninggalkan saya, dan ditengah himpitan ekonomi seperti ini, saya coba buka internet untuk cari lowongan kerja, dan secara tdk sengaja sy liat situs pesugihan AKI SYEH MAULANA, awalnya saya ragu, tapi setelah saya lihat pembuktian video AKI ZYEH MAULANA Di Website/situnya Saya pun langsug hubungi beliau dan Semua petunjuk AKI saya ikuti dan hanya 3 hari, Alhamdulilah benar terbukti dan 2Miliar yang saya minta benar benar ada di tangan saya, semua utang saya lunas dan sisanya buat modal usaha, kata kata beliau yang selalu sy ingat setiap manusia bisa menjadi kaya, hanya saja terkadang mereka tidak tahu atau salah jalan. Banyak orang menganggap bahwa miskin dan kaya merupakan bagian dari takdir Tuhan. Takdir macam apa? Tuhan tidak akan memberikan takdir yang buruk terhadap kita, semua cobaan yang Tuhan berikan merupakan pembuktian seberapa kuat Anda bertahan di dalamnya. Tuhan tidak akan merubah nasib Anda jika Anda tidak berusaha untuk merubahnya. Dan satu hal yang perlu Anda ingat, “Jika Anda terlahir miskin itu bukan salah siapapun, namun jika Anda mati miskin itu merupakan salah Anda, saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui Ritual Penarikan Dana Hibah/Pesugihan Putih AKI ZYEH MAULANA saya Bisa sukses. Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, AKI ZYEH MAULANA Banyak Dikenal Oleh Kalangan Pejabat, Pengusaha Dan Artis Ternama Karna Beliau adalah guru spiritual terkenal di indonesia,jika anda ingin seperti saya silahkan Lihat No Tlp Aki Di website/internet »»>INFO KLIK DISINI<«« Wassalam






    RITUAL DUNIA GHAIB

    RITUAL TEMBUS TOGEL/LOTREY

    BUAYER MUSTIKA

    PAKAR MUSTIKA

    ReplyDelete

jom coret-coret da comment here :